søndag 12. april 2009

Bryllupskart

Hurra vi gifter oss - her er retningsanvisninger for de inbydne ;>

View Bryllup in a larger map

Jeg har sjekket litt transportalternativert til Bestepappa Lars´ hage
og Svettern.
Til Bestepappas hage, Skådalsveien 18 c er det lett å komme seg med
buss for bane, Linje 1 Forgneseteren.
På Majorstua byttes det til buss ( følg merking på perrongen. Man skal
gå ut av stasjonshuset og over gaten på venstre side dersom man står
på perrongen og ser mot huset retning bogstadveien).
Bussene går hvert kvarter fra Majorstua: 3 min over hver hele og halve
time og 7 min på hver hele og halve time. Det tar 10 min til Svenstua
stasjon.
Der skal det gåes av. Det tar ca 7 min å gå fra Svenstua til
Bestepappa Lars´hage.
Fra buss-stoppet går du oppover Forgnerseternveien et lite stykke ( i
kjøreretningen) ta første til høyre og følg veien et stykke og gå 2.
til venstre - nå har du kommet til Skogryggveien.
Gå til høyre i neste kryss, inn skådalsveien. Gå forbi to hus - nr
18c finner du innerst i rekken av 3 like hus ( gjennom en port og inn
på en grus-innkjørsel).

Fra hagen til byen:
Buss tilbake til Majorstua. Bussene går 17 min og 2 min over hver hele
og halve time.

Til Svettern:
Bytt bane i byen/Majorstua til linje 5 Storo - gå av på Storo.

For de som ikke er kjent i Oslo er Trafikanten.no et supert verktøy-
og et godt tips - for å finne enkleste rute med offentlig transport
fra sted til sted.
Det finnes både trikkestopp og buss-stopp som er nærmere Svettern,
Kjelsåsveien 18, enn t-banestoppet Storo.

Bil:
Det er parkeringsmuligheter ved Svettern. Det er gratis å parkere ved
Skeid fotballbane ( vis a vis Svettern) i max 24 timer. Parkering ved
Skådalsveien 18c ( Bestepappe Lars) er dessverre begrenset.

Vi gleder oss til å se dere!
Klem og hilsen fra Håvard og Tora

Ingen kommentarer: